reede, 11. november 2011

Valik isadepäeva luuletusi

Isa, täna on su päev,
sulle ulatan nüüd käe.
Oled tore, oled hea,
kuigi nüüdseks hall su pea.

Mäletan, kui õhtul koos,
olime me mänguhoos.
Õhinas veel oli hing,
kuid juba voodi viisid mind.

Soovisid mul kaunist und,
sinna palju valget lund.
Tuld ei kustutanud ära,
avanes mu unevärav.

Nüüdseks olen suurem juba,
ja ei karda pimedat tuba.
Eri suuntes on mu ind,
kuid armastan ju ikka sind.

***

Suu on naerul, silmad kissis,
kui ütlen Sulle, kallis issi,
"Oled mulle kallis sa,
ilusaim ja parim ka!"
***
Palju õnne,
armas isa
ole ikka vaper- visa
.kui mind sinu lapseks loodi
tahan olla sinu moodi.
***
Masinaga isa ajab
habet ära,maja kajab.
Pardel pingsalt pläriseb,
raadio kaasa säriseb.
Visa mees on meie isa,
aga habe on ka visa.
Habe tagasi on homme,
tal on siuke kiuslik komme.
***
Alt üles nüüd vaatan su poole
veel olen väikene ma
kuid kunagi tasun su hoole
kui sinust suuremaks saan.
***
Minu isa hell ja hea.
Tema tarkust täis mul pea.
Kui mind tema lapseks loodi.
Taha olla isa moodi.
***
Isadepäeval näeb tuhandeid lapsi
käekõrval lõbusalt vedamas papsi.
Aeda koos isaga!Kooli koos isaga!
Üks laps kuid põselt peabpühkima pisara:
tal on küll kena ja armastav ema,
kuid oma isa ei mäleta tema.
Täna ta tunneb end eriti lööduna:
peaks küll see isadepäev rutem mööduma!
Kuidas ta seni neid päevi küll talus?
Isast on rääkida,mõeldagi valus...
Siis aga... tee peale lendas üks suleke,
vihmapiisk sätendas sellel kui tuleke-
võib-olla last nõnda tervita isa,
öeldes:"Pea püsti!Ja kuivata pisar!
See on küll kurb,et ei saagi nüüd tulla ma
sinuga rääkima,õppima,hullama,
aga kõik see,mida head oli minus,
ära ei kao,vaid jääb elama sinus!
Õpetab see,et sind aitamas pole ma.
kaks korda tugevam elus sind olema..."
***
Siis kui poiss on suureks kasvan`d
saanud on tast hoopis mees
koolis käinud targaks saanud
tähtsat tööd ta päeval teeb

minu isa kõike oskab
tal on hellad kuldsed käed
kui ma küsin siis ta vastab
kiirelt õhtuks saanud päev

vahel isa leiab aega
minuga koos mängida
siiski õhtul minust hiljem
pugeda saab sängi ta

õhtul väsinult
ta kodu uksest sisse astub
oh mis rõõm
seal särasilmad naeratamas vastu
ei ole vahet sel
kas plikatirts või poisipõnn
teeb kalli isale
just selles peitubki suur õnn.
***
Minu sõber kõige parem
ta on tore ta on vanem
teeme koos me kukerpalli
naerame ja sööme salli
ahnitseme palju asju
ajame kõik sassi
koos on lõbus hullata
nii me saame puhata.
***
Sa oled minu isa
nii tugev, suur ja visa,
teed tööd ja teenid palgalisa
ja minu peale eal ei kisa.
Sa oled Mcaiveri moodi,
kui viid mind kommipoodi.

Võta vahel ka puhkust,
siis tunnen su üle uhkust,
ja selleks, et kõike jaksaks sa,
tahan Sulle öelda ma:
Palju õnne kallis ISA
ole ikka vapper, visa.
Kui mind sinu lapseks loodi
tahan olla sinu moodi.

***
Sügispäikese kulda,
hiliste lillede sära,
kaunite päevade rõõmud
olgu isadepäeval su päralt!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar